Sömnlöst

Här var det sömnlöst inatt vill jag lova. Vaknade kl 02,50 av mensvärk och har inte lyckats somna om än. Bf idag och nu är jag måttligt förtjust över detta "välsignade" tillstånd. Vem fasen har kommit på nått så dumt som att kalla det "välsignat"? 
Usch vilken klagotant jag är, men nu får det banne mej räcka kan jag tycka. 
Jag som trodde att vi var på vårt sista bm-besök sist, får nog helt enkelt ställa mej in på att det blir ett till på tisdag. 
Tyvärr så är inte min vanliga bm där då, utan jag ska träffa en annan som vi inte haft förut. Känns sådär faktiskt. 
Hade det varit Ingrid så skulle jag lätt be om en hinnsvepning, men det är jag inte alls sugen på nu när det är nån annan. 
Får väl se hur det känns då iofs. 



Nej, nu får jag nog leta fram mina hörlurar och lyssna på min ljudbiok. Det brukar fungera när jag inte kan sova!




God natt/god morgon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0