Latdag

Idag har det varit en riktig latdag! Jag har mest legat i soffan och inte gjort ett skit. Ganska skönt ska sägas;) 

Men på eftermiddagen åkte inez och jag till Jessica och hälsade på. Det var verkligen längesen vi sågs. Så det var riktigt roligt att få tjata med henne igen. Inez tyckte att det var toppen, och hon fick dessutom sällskap av en lekkamrat:)


Sen när vi åkte hem så beställde inez hamburgare från donken, så då åkte vi dit och käkade = väldigt nöjd liten tjej


Sen när vi kom hem skulle vi åka iväg och köpa godis, men under den tiden jag plockade iordning, i typ 5 minuter, så hann hon stensomna. Så det får bli imorgon istället. Så ikväll har jag ägnat mej åt att putsa fönster och strukit massa tvätt. Kul fredagsnöje😝
Nu är jag urtrött! Och försöker sova, men har så jäkla svårt att sova när Mattias jobbar. Varför är det alltid så?
Men drar på ljudboken på teven så kanske det funkar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0