"God" morgon

Vilken jäkla natt! Har sprungit uppe ungefär en gång/timmen och haft världens mensvärk. Sååå världelöst att ha så ont, och så händer det inget mer! 

Läste lite om akupressur igår. Punkter som sägs påverka livmodertappen och stimulera värkar. Så igår kväll så satt jag i en timme och tryckte och masserade, dels på "Hoku punkten" alltså precis mellan tummen och pekfingret. Och på "Spleen 6" en punkt som sitter fyra fingerlängder från fotknölen på insidan av skenbenet. Men helt utan resultat. Den punkt som sägs påverka mest är punkten BL 32, som sitter precis i ryggslutet på var sida om ryggraden. Så idag ska jag tvinga Mattias att massera! Man kan ju lika gärna förena nytta med nöje, för mitt ryggslut just nu, mår inte så bra! 


Igår hade vi iaf en aktiv dag på torsö. Mattias hjälpte mamma och pappa att köra upp alla hösilagebalar från gärdet. Och lite tid för lek fanns det ju också såklart:)





Sen hjälptes vi åt allihopa och tog upp den ena båten, som vars snurra inte har fungerat på några veckor nu. Så nu ska den in på service. 

Idag ska vi iväg till enåsa en sväng och titta på kusins Idas nya små shettisar som dom var och hämtade i Västerås igår. Det har inez sett fram emot kan jag säga:) 




Kan man bli mycket sötare eller?! Älskade älskade unge❤❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0