Ett nytt försök!

Nu ska jag göra ert nytt försök att ta upp bloggandet  igen. 
Ångrar att jag inte gjorde det i samband med att jag blev gravid igen. Men men, bättre sent än aldrig då:) 
mycket har hänt sedan mitt senaste inlägg. Men det största är att jag och Mattias ska ha en bebis till! 
 
Och som ni ser så är det inte lång tid kvar:) vi längtar så, och det ska bli så spännande att se vad det är för en liten krabat som bott där i. E så länge nu. Inez frågar varje dag när bebisen ska komma, och hon längtar hon också:)
 
Eftersom det var så längesen nu så summerar jag sommaren i lite bilder:)
 
 
Min lilla ridtjej:)
 
 
slagit på stort och förlovat oss gjorde vi den 21/6-13
 
 
Och såklart massa båt och bad har vi roat oss med hela sköna sommaren! 

Kommentarer
Postat av: Malin

Va kul att du börjat blogga igen:-) å va fin du e med magen!

Svar: Ja, jag tyckte att det kan vara roligt nu när bebisen snart kommer:) tack snälla du:)
Karolina

2013-09-11 @ 16:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0