Onsdag

Hallå på er!

Idag har det varit en riktigt jobbi dag. Har varit sjukt trött hela dagen, fattar inte varför. Eftersom jag sov i princip hela natten, gick upp kl 2 och stoppade in nappen i munnen på Inez och la på henne täcket, sen bar jag in henne till oss vid 6, sen gick vi upp strax före 8. Så himla skönt för övrigt att hon har börjat sova lite längre på morgnarna. Så till er som har morgonpigga barn: Ge inte upp hoppet, det kan ändra sej=P

I eftermiddags åkte jag och Inez till Torsö. Kalle var barnis medans jag mockade och gjorde iordning stallet. Hade planerat som så att mamma kunde ha Inez en stund så jag kunde rida, men mamma och pappa var tvugna att åka in till Farmor. Det är inte alls bra med henne nu. Hon äter ingenting ocg idag hade dom inte ens lyckats få i henne lite vatten. 38 kg väger hon nu=/
Känns ändå skönt att jag har varit där lite nu, var där senast igår. Och då orkade hon knappt suga i ett sugrör Känns så otroligt jobbigt att se henne så här. Även fast man är van att se människor vid livets slut, i och med jobbet, så är det STOR skillnad när det är ens "egna" som det handlar om.

Nu ska jag och Inez åka hem till stan, och hämta upp Mattias på jobbet.

Hörs imorn //K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0