Otäcka eld!!!

Imorse vaknade Inez tidigt, 06,15, men Mattias gick upp med henne så jag fick lite sovmorgon. Men jag vaknade kl 8, så det blev ingen lång sovmorgon ändå.
Åkte till Torsö vid 9, för att jag och mamma skulle rida.
Och när jag kom dit så berättade hon att Inge och Kerstins hus hade brunnit ner!!! Jag blev helt chockad, och fick en klump i magen. Trodde inte att jag skulle behöva uppleva att nått sånt händer så nära en själv liksom. Blev sittande och bara tänkte en lång stund. Fan vad fort det kan gå alltså, och vad fruktansvärt liten man är. Kan inte ens tänka mej in i den situationen tror jag. Att se sitt hem i lågor, och inte kunna göra något. Katasrof!!!
Ringde Malin förut och frågade hur det var med dom alla. Tänk om det hade börjat brinna senare på kvällen när alla hade gått och lagt sej. HUA!!!!
Men huvudsaken är ju såklart att alla mår bra.

När jag kom hem igen så åkte Inez och jag upp till Malin och Oliwer och fikade och tjatade lite, det var trevligt. Och imorn ska vi gå till öppna förskolan.
Nu ikväll så fick Inez bada igen, hon verkligen älskar att bada i diskhon=) Hela köket blev blött, men söt är hon iaf=)
Nu blir det Sofias änglar och ensammys i soffan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0