Nu när allt äntligen har lugnat ner sej...

Så har jag tid och sätta mej ner och blogga lite igen. Hela förra veckan har varit väldigt hektisk. I fredags var vi på studentfirande på Torsö, och igår fyllde Mattias år. Så da var det kalar såklart. Och hela dagen i Lördags och hela dagen igår så var det bakning på schemat. Så nu känns det skönt att det är hela 16 dagar kvar till nästa kalas=P
Idag så är Mattias på KG5 och förbereder inför nyöppningen på onsdag, så nu på förmiddagen har jag och Inez varit i lekparken vid holmen. Sen gick vi iväg och kikade in på KG5, fint blir det=)

Imorn blir det tidig uppgång, först ska jag lämna Inez hos hennes gammelmorfar halv 7, sen ska jag och mamma iväg med Jägarn till Husaby igen. Hoppas att det ser bättre ut i benet nu så att mamma och jag kan börja rida ihop igen, med dom här små charmtrollen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0