Idag fyller Inez 1 år!

Kan ni fatta vad fort tiden har gått?!
Så idag blir det ju såklart full rulle hela dagen. Om en liten stund bär det iväg till Oxen för att inhandla allt. Sen ska vi fira Inez ute på Boda, nu när det dessutom är så fint väder så är det ju suveränt att vara där.
Det enda tråkiga med denna dagen är att jag ska jobba inatt, fattar inte hur jag ska orka med det. Inez ska sova kvar hos mamma och pappa inatt, så får väl se om jag kanske kan få mej en timmes vila innan jobbet.

Hursomhelst. Som ni säkert förstår så har hela denna veckan varit fullspäckad. Så jag gör som så att jag återkommer ikväll (kanske) och visar veckan och framförallt den här minnevärda dagen i bilder istället=)
Så.. Nu önskar jag alla en underbar dag, och passa på att njuta av detta fanstastiska väder. Det här är verkligen SOMMAR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0