Regnkläder

Nu kan det regna hur mycket det vill, för nu har jag fått hem Inez nya regnkläder. Så nu kan inget dåligt väder stoppa oss!! Detta finfina set blev det till den lilla godingen=)


Imorse lyckades jag faktiskt somna redan kl 8, och sov till 14. Känns skönt=)
Så nu väntar jag bara på att Mattias ska komma hem så vi kan åka til Inez!! Längtar helt galet mycket efter henne. Känns så himla jobbigt att hon sover så pass mycket borta nuförtiden. Och det värsta är att vi bara kan träffa henne några timmar nu i eftermiddag/kväll eftersom jag ska jobba inatt också=/
Börjar ju nästan grina så mycket saknar jag henne. Lilla pluttfian<3 Hon har blivit så dukitg, nu kan man säga åt henne att lägga tillbaka saker och ting på sin rätta plats, och be henne hämta vissa saker. Typ hennes skor om vi ska gå ut. Då är hon så söt, så först hämtar hon den ena skon när man säger till henne, sen behöver man inte säga att hon ska hämta den andra, det gör hon ändå=) Ahh, nu längtar jag ju ännu mer efter henne.
Ska väl passa på att plocka iordning lite här hemme, och få tiden att gå.

Ha en trevlig dag!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kläderna vart ju skit snygga =)

2011-07-25 @ 19:13:13
URL: http://malpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0