Fredag

Så var det Fredag igen då. Undrar just vart dagarna tar vägen.
Men nu i helgen så så blir det iaf mys med min fina familj!! Mattias ska, hör och häpna, vara ledig både ikväll och hela dagen imorn!!!! Kommer knappt ihåg när vi hade en hel ledig helg tillsammans. Iofs så jobbar jag söndag natt, men börjar ju inte för ens 21 söndag kväll=)
Tänkte även att vi skulle försöka gå på bio imorn, måste ju se den nya Harry Potterfilmen. Kan vara lite mysigt att göra nått själva också.

Pia (Mattias mamma) ringde igår och frågade om jag och Inez ville följa med ut och äta lunch idag, tillsammans med Linda, Roger och Inez båda kusiner. Så då ska vi ju såklart traska bort till KG5 om nån timme=)
Så nu har jag verkligen ätit restaurangmat hela veckan. Mattias har tagit med mat hem till oss varje dag. Det kallar jag LYX. Nästan dubbel lyx, för man slipper ju laga maten själv också=)
Nu önskar jag er alla en förjäklig trevlig Fredag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0