Vill ha!!!!

Igår var Inez så duktig och somnade kl 20!! det var längesen hon somnade så tidigt. Men nu på morgonen har det inte varit roligt för henne. Hon har blivit jättesnorig. Hon skrek sej igenom hela frukosten. Stackarn. Hon fick en alvedon nu för en stund sen, så nu sover hon igen. Tycker så himla synd om henne. Vore skönt för henne om hon kunde få sova mycket idag, så hon inte märker av det. Man önskar att man kunde ta över det, så hon slapp må dåligt.
Nu sitter jag här och trånar efter dom här:
Ahh, den är ju bara för vacker. Vill ha!!!!! Men 4 985:- känns lite väl mycket. Men visst vore det trevligt att ha den här ståendes i köket. Jag är övertygad om att jag skulle bli en lyckligare människa om jag hade en sån=P
Sen bara jag älskar dom här från Georg Jensen. GE MEJ!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0