Spinningpasset avklarat

Ja, nu var det avklarat. Spinningpasset. Grymt kul var det!! Men väldigt jobbigt, musklerna i benen riktigt skrek emellanåt.
När jag skulle gå ner för alla trappor från gymmet så kändes benen något sladdriga=P Om jag nu kan behålla den här motivationen så vore det ju superbra om det kunde bli ett par sånna här pass i veckan. Då kanske det faktiskt ger lite resultat=)
Dagen har för övrigt varit jättebra. Imorse gick Mattias upp med Inez så att jag fick sovmorgon. Skönt!
Sen traskade jag bort till Ströget och fikade med den här snyggingen=)
Mycket skitsnack blev det, men det behöver man ibland=)
Sen kom mamma och pappa och passade Inez medans jag var på Actic. Så idag har jag fått mycket egentid=)
Nu blir det snart duschen sen ska jag nog gå och lägga mej. Är ganska trött.
God natt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0