Så var det kväll igen

och Inez ville som vanligt inte somna, som alltid. Hon somnar så himla snällt på dagen när hon ska vila, men på kvällen så vill hon bara inte. Fast än att hon är så trött så ögonen går i kors. Hon somnade undertiden hon åt välling vid halv 8, gick och la henne i sängen, men sen vaknade hon igen. Och så höll vi på 4 gånger upp och ner. Men tillslut så orkade hon inte trassla mer. Så himla jobbigt att hon är sån där på kvällarna när en annan är trött.
Försökte kolla på Familjen Annorlunda, men det gick sådär när jag bara fick gå ifrån hela tiden.
Fatta vad jobbigt med så många barn eller!!! Skulle jag aldrig orka. Men jag är imponerad av dom ska fixar det, det är gnista det. Men dom har säkert väldigt kul ihop, sällan nån behöver vara ensam (fast det kan ju vara jobbigt det med emellanåt).
Annars har den lilla varit supermysig idag, haft jättekul åt katten=)
Hon tog ett rejält tag i pälsen på henne en vända, men då tog jag bort henne därifrån. Katten är ju så dum så hon flyttar ju inte på sej.
Nu blir det sängen för min del, fast jag kollar ju alltid på tv så himla länge så även fast jag går och lägger mej i tid så somnar jag ju inte för ens alldeles för sent=P
God natt på er=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0