Ny vecka!

Har varit dåligt med bloggandet nu i helgen. Så här kommer en uppdatering:
I fredags kom pappa och hämtade mej och Inez efter att jag hade vart och tränat, så åkte vi till Torsö. Mattias skulle jobba så då sov jag och Inez där. Åt massa god mat och sen gjorde vi äggtoddy till efterrätt. En sån som hon Mika gjorde i "halv åtta hos mej" i torsdags. Med Konjak, néscafe och kakao. Det var gott, men kunde hoppat över konjaken kände jag.
I lördags tog pappa med sej Inez ut och gick en långpromenad, och då passade vi på att rida. Lorden var jätteduktig. Vi gick först nästan hela vägen, typ 10-20 meter framför dom andra=) Så nu är han DYR!!!
Det var iaf mysigt att komma ut i skogen lite, det var längesen nu när Lorden har vart som han har vart.
På middagen kom Mattias, och Inez blev jätteglad när han kom=). Sen stannade han till eftermiddagen, sen skulle han iväg till Skara och jobba igen.
Men innan han åkte så fick Inez bada, som vanligt=P Det är det bästa hon vet. Blir alldeles till sej=)
Sen när han hade åkt kom Nina och Lars-E, så åt vi mat och gjorde äggtoddy, igen=P Fast den här gången gjorde vi med punsch istället. Men jag smakade bara lite eftersom jag skulle köra hem sen på kvällen. Så jag fick en utan punsch. Och det var jättegott! Ingen risk att jag jag skulle bli alkis iaf=P
Igår var i i Enåsa. Linda och Roger hade varit och hämtat deras lille Jack Russel valp, Tjocka Berta=P Men gud så söt hon var. Snacka om att jag också är sugen på vovve nu=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0