Så var denna hektiska påsk över för denna gång...

.. Och jag njuter av vardagen igen, dessutom är alla räkningar betalda och present till lillebror är inhandlad. Himla  skönt!!
Påken har riktigt rusat förbi oss i år. Vi har åkt mellan Enåsa och Torsö sen i fredags.
Och mellan Lördag och Söndag så sov jag och Inez på Torsö, och när jag vaknade på morgonen så satt ines och lekte med två spindlar!!! Så j***la äckligt. Hoppas bara inte att dom var tre från början=P För Inez gillar ju att äta främmande föremål=/  Hua!!!
Om en stund blir det nog stallet. Ska ringa upp till min morfar och fråga om dom vill ha Inez en stund. Ska rida både Lorden och Jägarn idag, så det tar ju en liten stund. Sen i eftermiddag ska vi till Farmor.
Nu ska jag göra lite nytta och dra fram golvmoppen medans Inez sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0