Gekås i Ullared

Ja, gårdagen spenderades ju då i Ullared. Det var riktigt kul!! Inte så mycket folk heller, måste säga att jag har haft tur de senaste gångerna jag har varit där. Inga köer varken för att komma in eller i kassorna.
Lite smått och gott blev det, så tänkte bjuda på lite grejer här=)


Sen blev det ju en hel del småplock också såklart, lite städgrejer och prylar till köket.
Just de, köpte även en vindjacka till mej=)
Förra veckan gjorde jag ju även en ny krans att hänga på dörren, och så här blev den , med lite ägg som jag köpte till den igår=)
Så himla enkelt att göra den med, bara ta lite björkris och binda ihop, behövde inte ens ståltråd=)

Sen satte ju upp min fina gren nu på morgonen, också med lite påskprylar i sen i går.
Så, nu behöver jag inte oroa mej över att jag inte har nått påskpynt längre=)
Idag blir net nor för övrigt en lugn dag, är ju lite mör i fötterna sen gårdagen, men ikväll ska jag och Inez till Torsö, eftersom Mattias jobbar hela kvällen.

Nu ska jag passa på att plocka undan lite här medans Inez sover.
Ha en bra Fredag på er mina kära vänner
//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0