Bästa Lorden <3

Fy fasiken vad trött jag är. Sov bara 2 timmar på dagen igår, sen jobbade jag från 21,15 - 07,15. Och var såklart jättepigg när jag kom hem. Så hoppade in i duschen och tog en långpromenix med Inez och Mattias. Sen sov jag 3 timmar. Skönt det iaf. Men nu börjar jag bli trött igen, så snart ska jag duscha och sen slänga mej i sängen.
På eftermiddagen idag så åkte jag och Inez ut till Torsö, så hade mamma Inez en stund medans jag red. Och gud så duktig Lorden har blivit. Känns så jäkla gött!!! Ställde upp lite övningar, men bl.a en trekombination. Har inte hoppat det med Lorden förut, men han gjorde det så klockrent. Är så otroligt nöjd med honom.
Tänk att han har varit så här liten=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0