Trött

Idag har det varit en bra dag. Började dagen med sovmorgon, sen åkte jag upp till lillängspåret och sprang. Shit vad jobbigt det var, kändes att det var ett tag sen man sprang. Tänkte att jag skulle försöka köra en runda eller två ett par gånger i veckan. Jag sprang på 3 minuter mer än vad jag gjorde när jag gick i nian. Så målet är att kunna sringa på den tiden igen=)
Sen när jag precis var klar blev det en promenad på typ 1½ timme med Sandra, tack för att du finns<3

Nu är jag hos mamma och pappa med Inez och myser framför teven, och lillebror sitter och tjatar. Men ska nog snart ta och packa ihop oss här och dra mej hemåt, är så sjukt trött. Och sen har jag träningsvärk i hela kroppen, dels efter min springrunda, men nog främst efter pilatesbollsträningen igår. Kan knappt resa mej ur soffan=P

Ha en trevlig torsdagskväll=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0