Tippen

Ja idag har vi fortsatt att packa, och sen så har vi vart på tippen också med en massa skit.
Målaren har hunnit med en hel del av tapetseringen i storarummet, målningen i köket är klart, och nu har jag bara fönstret och listerna i Inez rum kvar att måla. Sen är allt äntligen klart!!
Imorn och på onsdag ska vi fortsätta att köra möbler. Och på onsdag tänkte vi sova på Aspetorp. Fast det blir lite sorgligt också att lämna den här lägenheten. Fast ska bli skönt, framförallt att slippa alla trappor=)

Nu i eftermiddag och kväll så har lillfisan och jag vart på Torsö. Så hjälpte mamma lite med att göra färdigt mina gardiner till köket=) Det kommer att bli så himla fint.
Sen när vi gick ner till stallet så skulle pappa ha Inez. Men när jag hade vart i stallet i typ 20 min så ringde han ner och var uppgiven. Och sa åt mej att komma upp. Så det var bara att släppa allt och gå upp. Till en hysterisk liten Inez. Men det räckte med att jag tog henne så tystnade hon. Lilla knasbollen. Matade henne och som tur var så somnade hon. Så då kunde jag gå ner till stallet igen.
 
Väl nere i stallet igen så hade Nina, mamma och Jessica precis blivit klara med sina hästar så dom gick upp i padocken före mej. Sen när jag hade ridit en stund så frågade Jessica om vi skulle byta häst lite. Det var kul faktiskt. Inte så ofta som nån annan rider på ens häst, och inte så ofta man själv rider nån annan häst heller för den delen längre, så det var nyttigt fär både hästar och ryttare=)

Nu blir det sängen, ska åka till Torsö och rida på morgonen i morn och efter det ska mamma åka med hem och fixa och packa upp alla lådor på Aspetorp.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0