Statistik

Sitter och kollar på statistiken här på bloggen, verkar som om det är ganska många besökare. Vet ju vilka några själar är som läser, men vore lite kul att veta vilka alla ni andra är också=)

Idag har vi iaf varit på Aspetorp och målat listerna i hallen och även dörrkarmarna. Imorn ska vi börja köra lite möbler=) ska bli skoj att få lite ordning. Ska nog även köra en vända till tippen också, otroligt att man kan samla på sej så mycker skit egentligen.

Nu gick Mattias precis till statt, så nu sk jag gosa ner mej i soffan med mina Pringleschips=) Himla goda dom här!!


Kommentarer
Postat av: Alexsandra - 3-barnsmamma

Jag kikar förbi då & då=) hur gammal är tösen? så söt...

kram

2010-11-17 @ 16:27:12
URL: http://www.alexsandraas.blogspot.com
Postat av: Karolina svarar:

Kul=) Inez blir 5 månader på måndag. Tiden går så fort. Kikar in hos dej då och då jag med=)

2010-11-23 @ 11:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0