Mysfredags

Ja så var det fredagkväll. Dagen har gått fort. Var ju på Torsö förut och grejade med Lorden, red dock inte. Dåligt av mej!! Men jag frös så in i he***te.
Vid lunchtid så fick Inez spagetti och köttfärssås. Hon åt massor!! Det trodde jag inte när det var ny smak och allt. Men jag hade tydlign fel. Sen fick hon päron till efterrätt, hon är så söt när hon sitter och smackar och flinar när hon tycker att maten är god=)

När jag kom hem så plockade jag iordning och städade lite. Skönt att få undan all skit.
Sen tog vi en liten promenix och gick förbi Oxen och köpte lite godis och såklart Pringles till mej=)

När vi kom hem igen så kom Mattias kollega Fredrik hit och drack lite kaffe, sen drog dom till Skara för jobb. Så då satte jag mej med den lilla skruttan i soffan och lekte lite. Men hon slocknade ganska snabbt, men en halvtimma senare så började hon prata och skratta igen. Så då lekte vi lite till=) Hon skriker så att det riktigt skär i öronen när hon blir så glad. Så himla gullig är hon<3

Nu sover hon igen, och jag sitter och väntar på att "13 snart 30" ska börja. Så himla kul när man bara har skogsteve. Vi har beställt teve och bredband nu från bredbandsbolaget, men det kunde typ ta 4 veckor innan det kommer. TRÅKIGT!!!
Men men, så är det. Man överlever nog det också.

Ha en fortsatt trevlig fredagskväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0