Måndag igen då

Så var det måndag igen. Herregud vad dagarna bara spinger iväg.

Den lilla fisen sover än, helt otroligt, det hör verkligen till ovanligheten. Ganska skönt att bara få vara för sej själv. Men tänkte att hon kanska kunde vakna om en lkiten stund så ska vi gå iväg till Oxen och hämta ut bokstäverna som jag beställde. Det kommer nog att bli fint med dom bokstäverna på Inez dörr=) Så måste nog gå bort till den andra lägenheten och sätta upp dom. Ivrig.. jag??=P hehe.

Sen i eftermiddag så jag jag och mamma gå iväg till Jacobssons och beställa tapeter. Och köpa högglans färg till vitrinskåpet som jag ska måla om.

Nej, nu ska jag passa på att packa lite saker medans Inez fortfarande sover=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0