jobbdag=)

Nu är vi hemma igen efter en heldag i nya lägenheten. Skönt att vara inne i detta ruskväder!! 
Vi har grundmålat väggarna, tog sin lilla tid. Spacklat fönsterkarmarna, Slipat och målat alla lister och även målat hyllan som ska sitta på väggen i badrummet. Så imorn ska jag dit igen på eftermiddagen tänkte jag och måla listerna en gång till och måla fönstren.
Hoppas att mamma kan hjälpa mej med tapetseringen också=)

På förmiddagen imorn ska jag nog ta med Inezen till öppna förskolan tror jag. Roligare än att bara sitta hemma och skrota=)

Nu ska jag göra iordning lite kvällsmat till oss, om Inez vill somna snart vill säga, hon ser inte värst trött ut=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0