Hej igen.

Ja nu har det varit lite dåligt med bloggandet. Har varken haft tid eller haft nått vettigt att skriva om. Men iaf.
Dagen startade ca 06:30 då gick jag upp med Inez och käkade frukost. Jag åt müsli och Inez åt banangröt. Gud vad hon gillar det nu, gapar direkt när man kommer med skeden=)
Sen la vi oss på golvet på ett täcke och kollade på en film, och då somnade den lilla<3
Då passade jag på att köra lite med pilatesbollen. Herregud vad jobbigt det var!! Det riktigt värkte i benen och magen när jag var klar.

Sen tog vi en promenad på förmiddagen, höll nästan på att blåsa bort när vi gick bort mot Oxen=P Och i eftermiddags drog jag till stallet och red ut en sväng med mamma. Lorden var snäll så länge han fick gå bakom mamma och jägarn, men så fort han gick först så börjar han knäppa sej igen. Blir så trött, hoppas att denna "fas" är över snart.

Sen när jag kom hem igen så blev det en till promenad med Charlotta. Jösses vad duktig jag är=P Och nu ikväll gick vi faktiskt till Buffalo och käkade filé-buffé. Var verkligen supergott=) Så det hade älsklingen gjort bra!!

Nu blir det snart duschen, sen sängen. Är så sjukt trött.

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0