Gröt-ätar-Inez

Inatt sov den lilla superbra igen. Verkar som att detta passar henne bra (och mej och mattias också=))

Igår när jag var och handlade, så köpte jag med katrinplommonpuré till Inez. Och så gav jag henne det till kvällsmat igår till gröten, och nu till frukost. Och herrejösses vad hon tyckte det var gott. Hon åt som en häst=)



Sen till lunch ska hon få Spagetti och köttfärssås, får se vad hon säger om det=) Än så länge får hon burkmat. Tänkte att jag ska försöka göra egen mat till henne sen. Men jag börjar med burkmaten.



Nu ligger hon och försöker åla sej framåt, men det gåt lite segt för henne idag.
Så hon tröttnar snart.

Om en liten stund jag vi åka till Torsö, ska försöka rida lite. Det är lätt att man maskar lite nu när det inte är så trevligt väder.

Ha en bra dag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0