Trött!!!

Idag har vi varit riktigt duktiga här hemma=) Åkte till tippen med lite skräp i förmiddags, sen åkte vi till Oxen och pantade en MASSA flaskor.. Så vi fick två fulla matkassar som vi kunde betala med pantpengarna. Det kändes riktigt bra kan jag säga=)
Sen drog jag bort till Cardells och hämtade ut det andra paketet från Bredbandbolaget, vi var helt säkra på att det var HD boxen så att vi äntligen kunde börja se på andra kanaler än skogsteve utbudet. Men ikke då. Det var nån jäkla box till hemtelefonen, som vi inte ens har beställt!!?? 
Fattar inte varför det ska ta så himla lång tid, hur svårt kan det vara liksom?
Sen väntar vi ju otåligt på våra nya telefoner också, han som vi beställde dom av sa att dom skulle komma om 10-14 dagar. Idag har det gått 15 dagar.
Jag vill ha min nya telefon NUUUUU!!!
Så nu har jag fått beklaga mej lite, nu känns det lite bättre=)

Ikväll nu så har Inez varit så himla gullig. Tappade upp ett bad till henne, och hon satt där och plaskade så att jag blev helt genomblöt.
Sen när hon hade ätit kvällsmat så stensomnade hon. Men det tog inte så lång tid så vaknade hon igen och var mer hungrig. Somnade om igen, och vaknade en kvart senare och var jätteglad. Knasfia=)
Så hon har srungit runt här i sin gåstol och busat som en liten tok.
Nu så somnade hon ordentligt för 10 minuter sedan. Och nu känner jag att jag är TRÖTT!!
Ska hoppa in i duschen nu sen blir det sängen för min del.
Ska fråga Mattias snällt när han kommer hem om han vill gå upp med henne i morgon bitti, så att jag kan få lite sovmorgon.

God natt på er=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0