Hästhimlen

Mamma ringde igår och berättade att Fonzie, som har haft lite kolikbesvär i ett par dagar, fick jätteont igår igen så veterinären fick komma och avliva honom=( 31 år gammal blev han, han hade en bra liv. Har varit hos samma ägare sedan tre års ålder. Inte många hästar som har det så=)

Ringde till sjukhuset imorse för jag kände att den här skiten aldrig släpper, och det är ju inte så konstigt. När jag var där på middagen idag så tog dom lite prover på mej. Och det konstaterades halsfluss och bihåleinflammation=/ Inte konstigt att jag har mått piss. Men fick iaf antibiotika nu som jag ska äta. 2 tabletter 3 gånger om dagen i 3 dagar. Sen 2 tabletter 2 gånger om dagen tills alla är slut. Förhoppninsvis så känns det bättre till nyår. Vore ju trevligt om man kunde äta då utan att det gör tokont när vi ska laga massa god mat=)

Gick förresten iväg till stan förut och köpte mej en ny dator. Den gamla laddar inte ordentligt, och så blir den överhettad hela tiden och stänger av sej. Är så trött på det nu så då fick det bli en ny. En Compaq blev det. Så nu behöver jag inte ställa halva datorn utanför bordet bara för att den inte ska överhettas längre. Känns skönt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh fy farao de lät inge vidare...hoppas du mår bättre snart! kram på dej

2010-12-29 @ 19:29:23
URL: http://malpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0