Fjärde advent

Jösses, redan fjärde advent. Snart jul och snart ett nytt år. Nu går vi mot ljusare tider igen, och snart är det sommar=)

Dagen har spenderats i Enåsa hos Mattias föräldrar och Inez kusiner. Det bjöds på mat och sen hade jag med bullar till fikat.
Inez har varit supermysig hela dagen. Skrattat och härjat för fullt=) Ida hade fullt upp med att hänga med henne när hon drog fram genom hela huset i sin gåstol.
Det är bra när hon får vara så igång på dagarna och träffa mycket folk, för då somnar hon för en gång skull i tid. I veckan har hon ju varit vaken till typ 22 för att hon har varit pigg. Men nu sover hon faktiskt redan.

Så nu funderar jag på om jag ska kila iväg till Valentino och köpa pizza, men vet inte om jag orkar dra på mej alla ytterkläder och gå ut i kylan. Har ju inte mycket till mat hemma heller som går snabbt att slänga ihop. Får väl knapra på en paprika eller nått=P

Imorn ska jag traska bort till Oxenparkeringen där Lions står och säljer granar, och kolla om det finns någon fin, vi hittade ingen bra i skogen. Så då köper jag en istället. Sen ska jag koka knäck och göra fudge också hade jag tänkt. Men det får bli på kvällen för på eftermiddagen ska jag till stallet och rida med mamma.
Lorden har blivit så snäll nu igen, håller inte alls på med sina dumheter längre. Skönt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0