Flyttardag!!

Idag är det äntligen dags för stora inflyttardagen i vår nya lya. Ska bli sååå himla roligt:) hela söndagen spenderades i gamla lägenheten med utflyttning och städ. Och nycklarna lämnades igår. Känns gött:) 
Så nu har vi fått sova på Boda i nätterna två, men det har funkat bra det med. 
Det enda tråkiga med denna dagen är att Edda och jag strax måste åka till KSS för BB-vård i hemmet, för läkarundersökning. Inte alls vad jag känner för nu när jag bara vill greja här och få ordning på allt. 
Men men, får göra det i eftermiddag istället. 
Bilder kommer på detta sen:) 
Nu ska jag vänta in mamma som snart kommer och ska hjälpa oss med alla saker, och senare dyker också pappa upp. Tur man har en snäll familj som alltid ställer upp i alla lägen. Tack för att ni finns❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0