Trött!!!

Idag har det varit en bra dag, Mattias gick upp med Inez imorse så jag fick lite sovmorgon. Sen mötte vi upp Malin och Oliwer vid halv 11 och gick iväg till öppna förskolan. Det var riktigt mycket folk där idag. Inez hade fullt upp med att bara titta på alla=P
Sen när vi kom hem så packade vi in oss i bilen och åkte till Torsö, där vi har spenderat eftermiddagen och kvällen.
Imorn blir det Skövde med mamma, vi ska hälsa på farmor på sjukhuset. Hon opererades akut inatt för tarmomvridning, så hon har legat på potop hela dagen. Men hon mår efter omständigheterna bra. Men tror nog att hon blir glad när vi kommer och hälsar på henne lite=)
Sen ska jag umgås lite med Malin jonsson imorn med <3, det blir en fullspäckad dag, men det gillar vi=)

Men nu är jag trött, så nu ska jag snart hoppa in i duschen, sen invänta älsklingen =)
God Natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas din farmor mår bra! kram på dej

2011-03-10 @ 10:56:29
URL: http://malpe.blogg.se/
Postat av: Karolina

Jadå, hon kämpar på. Kram=)

2011-03-10 @ 20:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0