Jobbnatt

Inatt ska jag jobba!! Ska bli kul, men lite pirrigt är det också. Nytt ställe och nya människor.
Den lilla somnade nu efter sin kvällsmat, så nu har jag gott om tid, ska försöka lägga mej och vila en stund så att jag orkar med hela natten, annars finns en hög risk att jag somnar i bilen om man inte sitter och pratar=P
Helgen har för övrigt varit bra. I fredags var det stora tvättardagen, och såklart så hjälpte Inez till=)
Sen på kvällen åkte vi till Torsö och blev bjudna på middag. Köttfärsgratäng, inte min favorit, men helt ok=) Extra mysigt var det att Mattias var ledig. Det händer inte allt för ofta.
I söndags så var vi i Enåsa, sen på kvällen var det dags för bad=)
Igår när jag kom till stallet så möttes jag av den här lilla godingen



Nu ska jag slänga ihop lite pastasallad till mej. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0