En lugn dag

Så himla skönt att äntligen få en lugn dag, och bara vara hemma=) Igår så sov jag och Inez på Torsö för att Mattias skulle ändå jobba natt i Hova. Sen igår kväll åkte vi till Enåsa och grillade oxfilé, så himla gött var det=)
Så såhär söt var Inez igår=)
Inez plockar smultron helt själv=)
Vi har förövrigt köpt en ny vagn också, den andra har gått sönder i hjulstaget, nån plastbit som har lossnat. Häromdagen när jag var ute och gick så rullade hjulet av,(för typ 59:de gången) ut i gatan framför en bil, så den fick tvärbromsa. Så himla pinsamt.
Så nu fick det bli en ny vagn, en sån här blev det:
Idag så "hjälper" Inez mej med tvätten, så snäll är hon=) Och med hjälp menar jag att hon plockar in och ur tvätt ur tvättmaskinen, sen tillbaka till tvättkorgen igen=)
Men nu sover hjälpredan, så nu ska jag ila in i tvättstugan, och få lite ordning och reda=)
Ha de gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0