Valborg

God morgon!
Inez har blivit alldeles fantastisk. Hon sover hela natten i sin säng, och imorse vaknade hon kl 7. Underbart!!
Man känner sej verkligen utvilad och pigg. Så himla skönt.
Ikväll ska jag förhoppningsvis till Marie med Malin och så ska vi gå ut. Hade inte tänkt mej det först. Men Marie frågade igår om jag ville med. Så ska ringa till Inez farmor och farfar om en stund och fråga om dom har möjlighet att vara barnis till den lilla över natten, för mamma och pappa var bortbjudna ikväll. Så nu hoppas jag att dom kan, annars får jag fråga Inez gammelmorfar och Lilian och höra om dom kan. Tur att man har många nära och kära=)
Nu ska jag äta lite frukost, sen ska vi åka till öna om en stund. Ha en trevlig Valborg=)
Valborg Eric Fiedler http://fiedeli.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0