Ont i nacken!!!

Vaknade imorse och men världens jävla värk i nacken. Så idag har jag inte kunnat vrida på huvudet. Gjorde tom sjukt ont när jag borstade håret, hade liksom inte kraft att hålla emot=P
Hade ju tänkt att åka till stallet och göra en rolig hoppövning med Lorden, men det sket sej kan man ju säga=(
Men eftersom det har varit så himla skönt väder ute idag så fick jag ju bita ihop och ta tag i dagen lite ändå=)
Så på förmiddagen så traskade vi bort till lekparken på holmen.
Och idag var Inez vårfin i sin nya fina väst som hon fick av Linda och Roger igår=)

Har dessutom köpt ett par jättefina skor till Inez. Så nu kommer hon att springa jättesnabbt, när hon väl lär sej det =P

Adidas 19
Nu har den lilla precis somnat, så nu ska jag sätta mej med mitt naturgodis och bara slappa. Och kolla på "En unge i minuten" sen när det börjar.
Ha en bra kväll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0