Lördagskväll med lillebror..

.. Och fläskfilén och kroketterna är i ugnen. MUMS!!!

Igår så lämnade vi Inez hos mormor och morfar och så gick jag och Mattias på Bio. Kollade på "Hur många lingon finns det i världen" Den var bra, den var både rolig och sorglig. Rekomederas tycker jag!
Sen köpte vi med lite mat hem och myste. Sen i morse gick vi och åt frukost på mumma. GOTT!!!
Men gudars vad man längtar efter Inez när man inte har henne hos sej alltså.

Så vid 12 åkte vi till torsö, och hon blev riktigt glad över att se oss. Sånt värmer kan jag säga=)

Nu så har jag precis varit nere i stallet och släppt in hästarna, det var längesen det. Men mysigt att få göra det igen faktiskt. Och få pussa på den allra finaste=)





Nu ska vi snart äta lite, sen ska vi lira lite tevespel=)

Ha en trevlig lördagskväll på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0