Idag har det varit en bra dag..

Den började med att Mattias gick upp med Inez imorse så att jag fick sovmorgon. Så himla skönt var det.
Och sen efter lunch så åkte jag och Inez ut till torsö. Och jag körde lite frihetsdressyr med Lorden. Han tycker verkligen att det är kul. Har kört det nu någon gång i veckan, och tycker npg att förtroendet har vuxit mer. Nu räcker det med att jag ropar en gång på honom så springer han in mot mej, sen är han så gullig när han springer efter mej vilka vägar jag än tar=)

Hade ju såklart fel inställning på kameran så bilderna blev ju superljusa=/

Nu ikväll har vi iaf varit hos Inez gammelmormor, där bjöds det på megarulle. MUMS!!
Sen tog vi en promenad utmed kanalen, va himla mysigt där nu faktiskt. Särsklit när det var så varmt och skönt ute.
Nu sover Inez och jag ska nog snart gå och lägga mej så jag är pigg tills imorn. För då ska jag och mamma til Ullared. Ska bli kul. Men ska nog inte handla sådär jättemycket. Ser det mest som en liten avstickare från vardagen=)
Kanske ska köpa nått kul till Inez, en gunga kanske=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0