Mysig kväll

Har haft en jättemysig kväll med mamma, pappa och morfar. Vi var nere på stan och kollade på konstutställningen och så där, och Inez ville inte ligga i vagnen, så jag fick gå och bära på henne hela tiden. Då märker man att hon har börjat på att bli lite tung=P. Sen gick vi hem hit och käkade tacos och kollade på TV.

Har grym träningsvärk i ljumskarna efter gårdagens träning med Lorden. Som jag för övrigt är väldigt nöjd med. Vågar jag bara släppa på lite mer så kommer det att gå ännu bättre=)
Sen MÅSTE vi träna mer på lastningen, herregud vi höll ju på hur länge som helst hos Jonssons. Tack och lov har jag snälla kompisar med långt tålamod=)
Hemma är han hur lätt som helst att lasta, men när vi är nån annanstans så bara vill han inte. Så nu är det hårdträning på det som gäller=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0