En bra Lördag

Idag har det varit en bra dag. I förmiddags gick vi till Farmor och hälsade på lite, det var så längesen jag var där. Sen ringde hon upp som hade Bumbo stolen till salu på Blocket. Så då gick vi och hämtade den. Den var jättefin, såg knappt använd ut alls. Och som Inez gillade den sen då. Hon satt på köksbänken i sin stol och kollade när mamma lagade mat förut, hon hade utkik över hela köket. Sen blev hon sur nör jag lyfte bort henne, tänkte att hon kanske inte ska sitta för lång stund. Men jag fick vackert sätta ner henne en stund till=P Lilla pluttan=)





Sen tände pappa en liten brasa, det var rikigt mysigt, och Inez var på strålande humör=)


Läser på FB att det är en himla massa som ska ut ikväll. Fasen, börjar på att bli riktigt sugen på utgång jag med. Har inte haft nått sug alls, fram till nu. Nu vore det riktigt kul att ha en liten utekväll snart.
Får väl kanske höra med min mamma och pappa om dom vill ha den lilla över natten nån helg framöver. Eller ja, mamma vill gärna. Men frågan är om jag vill sen när jag väl har lämnat bort henne. Kommer kännas väldigt skumt. Ja ja, får väl se hur det blir med den saken.
Nu ska jag nog iaf slänga mej i sängen, konstigt att man är så trött nu när Inez sover hela nätter. Är nästan mer trött nu än när hon vaknade flera gånger varje natt. Skumt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0