Äntligen

Nu har det varit lite dåligt med bloggandet. Har inte haft nått bredband här i nya lägenheten. Men nu har jag lånat mammas mobila i väntan på att vi ska få bredband hit.

Nu är för övrigt flytten avklarad. Så himla skönt!! Så nu börjar vi på att komma iordning. Så gott som det går iaf. Det tråkiga är att vi ha lite grejer kvar i andra lägenheten, och så måste vi ju städa ur den ordentligt också. TRÅKIGT!!
Men det är å andra sidan snabbt avklarat när det inte är några grejer som ligger i vägen och man är ett par stycken=)

Nu är det största problemet våran teve. Vi har bara skogs-TV nu. Det är inte så himla rockigt det. Beställde Boxer hit, men själklart så funkar det ju inte. Så nu måste vi skicka tillbaka det, och beställa nått annat. Tror det får bli Telia verkar det som.

Inez har blivit lite av en liten nattuggla. Hon somnade 21;15 nu ikväll. Så nu känner jag mej lagom trött i huvudet kan jag säga.

Nu blir det lite chill i soffan innan jag ska kasta mej i sängen.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0