Slö dag idag

Och har legat i soffan hela dagen hittills. Orkar ta mej tusan ingenting. Vad olika det kan vara från dag till dag, tidigare i veckan hade jag ju massa energi. 
Tackar gudarna gör att vi har inez dagmamma Marita! Hon är guld värd just nu när jag är så orkeslös💕 
Igår när vi var där och hämtade inez så var hennes nytillskott till barnbarn där, två veckor gammal. Man kan ju inte riktigt förstå att dom är så himla små, och att vi snart har våran bebis hos oss också! Håller på att längta ihjäl mej nu😝 
Så ikväll ska jag till Marie på massage. Efter att jag varit där när jag väntade inez så började värkarna redan samma kväll, så oavsett om det var ett sammanträffande eller inte så kan jag inte låta bli annat än att hoppas på att det blir samma resultat den här gången 😊 Men oavsett om det blir bebis av det eller inte så ska det hur som helst bli vääldigt skönt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0