Inte är jag bitter inte.....

eller, lite kanske. Läser på fejjan att typ ALLA sitter ute och grillar och har det mysigt. Och vad gör jag?? Jag sitter med datorn i knäet och glor på Bröllposfixaren, själv.
Mattias jobbar som vanligt, börjar på att tycka att det suger rätt hårt faktiskt. Det går an på vintern när man ändå är astrött kl 21. Nej, nu får det väl vara nog med självömkandet!!
Jag är ju trots allt jävligt snygg i håret=P Mamma klippte av mej allt och gjorde en page igen, det är ändå det jag trivs bäst i=)

Min lilla älsklings Inez har gått och blivit sjuk, hon har haft 39 graders feber sen i morse. Stackars lilla pluttan. Hade gärna tagit över det. Blir så ledsen av att se henne må dåligt, och inte veta vad som är värst för henne. Hon har iaf dragit i sej 1½ glass, en av de få saker som jag lyckats få i henne. Nu sover hon, hoppas att hon får sova hela natten, man vet ju själv hur skönt det är om man lyckas sova bort skiten.
Så, mina kära vänner. Jag önskar er en fortsatt trevlig Lördagkväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0