Pärlan och underbart väder!!!

Imorse skickade Malin ett sms och frågade om jag och Inez skulle med till Pärlan, så vid halv elva mötte vi upp Malin och Oliwer och traskade bort till sjukhuset. Vilket underbart härligt väder att vara ute och gå i. Så himla skönt, Inez behövde inte ens ha vantar på sej, hon var varm och skönt om händerna ändå=) Nu är det verkligen vår!!!!





På fredag morgon så ska vi gå till Johannesberg med Oliwer och Malin och bada. På fredagar mellan 9-10 så var det tydligen öppet för allmänheten med uppvärmd bassäng. Ska bli kul att se vad Inez tycker om det, hon älskar ju att bada här hemma. Värre är det väl för en annan, hua mej!! Måste riva fram mina badkläder och kolla så att jag kan ha dom. Tveksamt=P Våtdräckt kanske vore ett bra alternativ=D
Tänkte gå till Oxen sen och kolla om dom säljer blöjbadbyxor, stod på Huggies hemsida att dom såldes på Ica Kvantum. Gulliga var dom iaf=)
Nu är Inez och Mattias iväg en sväng, så nu ska jag nog gå ut i trädgården och sätta mej på en stol och njuta av solen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0