Softarkväll


Igår så var jag och Inez på Torsö. Vi käkade Tacos och sen kollade vi på "På Spåret"
Och när den lilla hade somnat så spelade jag och Kalle lite spel på datorn. Och när vi nästan hade spelat klart vid typ 12, så vaknade Inez igen. Så då ville hon ju givetvis inte somna om igen. Hon höll låda vill jag lova=P Så när vi åkte hem halv 2!!! Så var hon fortfarande vaken och satt och "sjöng" hela vägen hem. Och inte ville hon sova inte när vi kom hem heller. Så hon fick köra runt lite i sin gåstol en stund till jag kände att jag själv inte orkade med mer. Så la henne i sängen, då skulle hon ju leka titut eklart=D Men efter lite välling så somnade hon tillslut.
Trodde ju då att hon kanske skulle sova länge imorse, men inte då. Halv 8 var det full fart igen=P Och den lilla grodan var på ett strålande humör. Så då höll vi på och lekte en massa. Mysigt=)
På middagen åkte vi ut till Enåsa till Mattias föräldrar. Fick mat och massa glass=)
Och Inez fick käka på farmors klocka.
Och när vi kom hem blev det mys i soffan till "Fångarna på fortet"=)
Så nu sover den lilla och jag funderar på om jag ska ta och gå och lägga mej, börjar känna mej ganska trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0