Pigg och utvilad

Igår kväll somnade Inez vid 21, vaknade vid 6 och åt och vaknade sen vid 8 på ett strålande humör. Man kan ju inte bli annat än så himla glad. Bra start på dagen=)
Hon kanske tyckte att det var skönt att få vara hemma igen och få sova i sin egen säng. Det tyckte iaf jag=)
Min födelsedag blev för övrigt jättebra. På förmiddagen gick jag och Malin iväg till öppna förskolan, men när vi väl kom fram så var det stängt, så himla typiskt. Men det var bara att traska hem igen. Bra promenad blev det ju iaf, och för Malin blev den ju ännu längre!!
Bakade två tårtor med vanlig sockerkaksbotten med apelsinskal i, sen var det citronfromage i mitten, sen skulle det vara passion- och apelsin gelé på. Problemet var bara att det tog så lång tid innan gelén började stelna. Så den ena tårtan fick det bli grädde med hallon och kiwi på istället. Men självklart bara för att jag gjorde så, så stelnade gelén. Så nu har jag gelé kvar i kylen. Får väl göra en till tårta och ge bort till nån=P
Fick en massa bra saker också. Här kommer lite bilder på en del av dom. Orkar inte lägga upp allt.
Thumbnail Thumbnail Inez fick ju såklart en body och jeansleggings av Nina också=)
Fick en gjutjärnsgryta av Pia och Hans. Precis vad jag ville ha=)
Och den lilla godingen var helnöjd=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0