Ullared

Japp, då var man hemma igen efter en heldag i Ullared. Det var trevligt. Och det blev en hel del bra saker inhandlade. Bl.a. lite julklappar, lite hästgrejjer och lite kläder till Inez. Fast behövde inte köpa så väldigt mkt kläder till henne, mamma gjorde det istället. Men mkt fina barnkläder fanns det faktiskt. Men jösses vad jag har saknat henne idag. Och nu när jag väl kom hem så sov hon. Men jag tar henne gladeligen när det är dags för matning sen=)

Igår så fick ju Inez sin tremånaders spruta. Och det var inte sp jobbigt som jag trodde att det skulle bli. Lilla gumman var så duktig. Första sprutan bara hon gnällde lite, inte alls farligt. Men andra sprutan blev hon lite ledsen, men hon grät bara i några minuter. Sen var det bra igen. Och ingen feber eller några besvär alls fick hon. Så man kan ju säga att jag har oroat mej helt i onödan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0