Spiraler och adaptrar

Inatt sov Inez hela natten, precis som igår=) Somnade vid halv 11 och vaknade vid 6, och somnade om igen. Kan ju inte bli bättre! Hon har blivit så himla busig, hon skrattar och äter nästan upp sina små händer när hon blir uppspelt. Så mysigt=) Det verkar som om magdropparna har har hjälp på henne iaf.

I morse var jag hos BM Helen och satte in en spiral. Hon sa att det kunde göra ganska ont.. Jag kände absolut ingenting=P Så olika det kan vara.

Ikväll blir det träning igen hos Jonssons. Tänkte att jag skulle be Malin att filma lite. Rätt kul att se. Då vet man bättre vad man kan ändra på. Så nu har jag varit iväg och köpt en adapter till bilen så att jag kan dra transporten. Blev så förvånad sist jag skulle koppla på transporten när kontakten inte passade. Fattar inte varför man ens gör är sånna uttag som vi har på våran bil. Jag har då aldrig sett sånna förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0