Sovmorgon=)

Ja idag fick vi verkligen sovmorgon. Jag gick precis upp för att jag kände mej för en gång skull utvilad. Och Mattias och Inez sover fortfarande. Helt underbart!

Idag ska vi iaf gå och kolla på lägenheten igen, Mattias har ju inte sett den än. Så det ska bli skoj. Sen har vi inte så mycket mer planer för dagen. Det är ju iofs söndag, och då brukar vi åka ut till Enåsa. Så det kanske vi gör i eftermiddag.

Imorgon ska lilla gumman få sina tremånaders sprutor=/ Usch, jag är lite nervös inför det. Jag kommer tycka så rysligt synd om henne. Men men, ett stick gjoert på ett kick. Hoppas bara inte att hon får feber och mår dåligt eller nått sånt där bara. För på tisdag åker jag och mamma till Ullared. Och då ska Mattias vara hemma med Inez, jobbigt för honom och vara själv med henne om hon inte mår bra.

Ang. Ullared så har jag inte så där jättemycket som jag vet att jag ska köpa. Ska försöka hitta lite julklappar till barnen, Hua, det är banne mej inte långt kvar till jul. Fattar inte vart tiden tar vägen, sen ska jag köpa ridhandskar och hörlurar till Mattias. Sen är det egentligen inte så mycket mer, kanske kollar efter lite prylar till Inez rum. Kanske nån rolig lampa, och säkerligen lite leksaker=)

Nej, nu ska jag gå och sätta på lite kaffe och fixa till lite här hemma.

Hej Svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0