Mys

Idag har Inez och jag haft mysdag. I morse satt vi och lekte, och hon sitter nästan helt själv nu och grejar med leksakerna=) Sen la vi oss och myste ner oss under en filt i soffan med lite tända ljus. Gud så intressant det kan vara med ljus.
Sen knallade vi bort till Oxen och hämtade ut paketet med väggdekoren till Inez rum. Och så passade jag på att köpa lite godsaker tills ikväll. Och när jag hade dragit mitt ica-kort så fick jag världens längsta kvitto. Där det stod VINST!! och sen så började den dära lampan blinka och tjuta. Så jag vann alltså ICAs Waffers.. Woho!! eller nåt=P Kunde ju ha vunnit en bil eller så om jag nu ändå skulle vinna nåt=)

Såhär såg iaf Inez väggdekor ut.
Klicka för att stänga fönstret

Nu ska jag passa på att plocka undan lite här medans den lilla grodan sover. Det är ju inte så ofta hon gör det på dagarna=P

Och snart kommer älsklingen hem från jobbet. Då ska vi åka till Torsö och lämna Inez hos mamma och pappa, så ska vi vara helt barnlediga ända tills imorn!! Konstigt det kommer kännas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vilket pris du vann =))



vilken fin väggdekor! ha nu en mysig barnledig kväll föresten =)

2010-10-29 @ 19:08:06
URL: http://malpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0