Fin höstdag

Imorse var jag och Inez ute på en långpromenad. Föst fick vi till Oxen och postade ett paket med ett par skor som jag sålde på Tradera. Väldans bra det där med Tradera alltså=) Sen gick vi upp och igenom Johannesberg. Var hundra år sen jag gick där känns det som, ska nog göra det oftare tror jag. Det ör ju ganska fint där faktiskt=)
Och Inez var så redig hela vagen i vagnen, hon satt och snagglade och lekte med sina leksaker som jag tog med till henne. Sen somnade hon. Lilla skruttan<3





Det är så stor skillnad på henne nu när vi har tagit bort liggdelen så att hon sitter istället, superskönt!


Nu närmar sej flytten också, gud så kul det ska bli. Men tro det eller ej, jag har inte börjat packa nått än:O
Jag som brukar göra det typ 3 månader innan, så att man får rota i alla lådor för man har packat ner saker som man behöver=P Men ska nog ta itu med det nästa vecka, ska även åka till tippen med lite saker också.


Nu väntar jag på att Mattias ska komma hem från jobbet, då ska jag åka till stallet och köra en hoppövning tänkte jag, träning igen på söndag. Och har inte hoppat nått sen förra träningen, så jag måste känna igenom honom lite känner jag=)

Ha en fortsatt trevlig torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0