En kall morgon

Fy satan vad kallt det är eller.. Usch!! Jag verkligen hatar hösten och vintern. Jag vill att det ska vara sommar, när man kan gå runt i tunna kläder, bada (fast jag gjorde inte det en enda gång i sommar=()

Inatt sov Inez hela natten, Mattias gick upp och matade henne vid halv 5. Och nu sover hon igen. Så egentligen skulle jag ju passa på att sova lite till jag med=) Men är så himla hungrig, men jag orkar verkligen inte gå upp och fixa frukost.

Igår var jag hos tandläkaren, hade ju ett litet hål som skulle lagas. Dom frågade om jag ville ha bedövning, men jag tänkte att jag skulle prova utan den här gången. Det tar ju så himla lång tid innan bedövningen släpper.
Men det gick rätt bra, lite isade det, men inte så farligt som jag trodde att det skulle göra. Och skönt att slippa vara bedövad i halva käften hela eftermiddagen.

Nej, nu ska jag vila en stund innan den lilla vaknar igen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0